selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

morning ! ( morning larh sangat kan :P )


huwaaaaaa ( menguap xingat dunie :P , hehe )
sejuk nyeeeeee hari niey !!!! ( ptot larh . hujan rupenye kat lua ==" )
macam mlas je nk bgown tidow . rase mcam awal lagi . bgown2 tdow ape lagi kan . tgok fon kat sebelah . check ade mesej ke mizkol dulu ( maklum larh mlam tadi ngantok sangat , ter tidow awal pulak , heyy , bukan sengaje k , TERtidow taw ! ) .
* sowy baby , i tertidow , ngantok , hehe .*

eh2 , dah...ape aku merapek plak niey , back 2 the topic ( chewah , speking london plak , rase cam xde kene mgene je cter aku ngan topik niyh ) . hehe . actually terpakse jgak bgown sebab jam da kol 10 ( ape la anak dare bgown kol 10 kan , ish3 ==" ) . da bgown2 , kemas2 semue , lpak2 jap tgok tb . sekali tgok jam da kol 11.30 plak . alamak ! da tgah hari ! ( aduyai kejap nye mse berlalu )
ape lagi kan , sejak jadi suri rumah tangge bergaji xbergaji niey , aku kne lar amek turn jdik mak kejap , da tgah ary je aku kne larh masak kan , ntok adeq2 aku yg banyak songeh niey , hehe . hmm . hari niey nak masak ape plak ye ? (korang ade idea x ? ) . simple2 jela kan , tomyam semalam ade lagi . boleyh pnaskan . stelah berpikir2 . da meneliti bhan2 yg tersedia kat dlam refrigerator peti ais . aku pown amek kputusan nak msak petola tumis air je , ha , kan simple 2 . xsampai stengah jam un boleyh siap ! .. ok dah . bereh ! jorm kite serang dapor sekarang ! hehe . kbai !


*dpor ksayangan ku , here i comeeeeee !

No comments:

Post a Comment