selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

aku jadi 'jenazah' ??

hye hye hye !

halluuu .. ha . kali niey gamba aku da mcam orang amek gmba time raye plak kan . haha . korang prasan x ? . actually . niey bukan raye ke ape ea . niey picx aku mase nak g klaz td . snap snap kejap . hehe . ary niey nak citer sikit pasal klaz td . start klaz kol 8 sampai kol 10 . bese lah tu kan . pastu kol 11 kitorang ade praktikal plak . (praktikal ape ?) ha  . name die praktikal pengurusan jenazah (serramm x ?). .praktikal tu wajib untuk budak2 semester 2 yang study kat politeknik niey ha . die ade due bhgian . yg first . solat jenazah . tuu aku da lpas da :D . bape markah aku dapat ? ermm . ade le .. hehe . so . sekarang kne wat praktikal  kafan jenazah plak ( ha , seram x bunyik die ?) . praktikal je taw . bukan betul2 . hehe . kalau x buat nnti , x dpat markah plak kan .

dengan ape2 pon xprepare , buku pon xbace . tbe2 tgok grup kteowg grup first yg kne wat praktikal tuu . kol 11 plak tuu . da lah ustazah abez klaz lambat . kol 10.15 . pastu ape lagi , kteowg pon twos la g Pusat Islam a.k.a PI . ape tuu ? . ha . tuu lah 'masjid' ntok bdak2 kat dlam poli niey . sampai2 je kat situ ape lagi kan . snap snap lah kejap . owg patot study . kteowg sempat plak snapping ( istilah aku sendiri :P )

awek2 chantek grup aku ^^ . kiri : diana , saja , miza n puteri ..

khusyuk ha macek 2 orang niey bincang psal jenazah , hehe

buku yg mnjdik rjukan ~~

gadis2 hot dlam klaz jdik ahli grup aku weyh . hehe . cantek kan dorang ? . penang mari taw ...

1 , 2 , 3 snap !  alamak  tak sedia lagi lah . sekali lagi plizz :)

haa . kan da cantek ^^

peace2 ! lawa nye anak dare sorang 2 ddok . hehe

da mcam grup ape da ha . hehe
haha . ok . da selesai snapping snapping ^^ . study nye sikit je . da bincang2 semue . akhirnye da decide untuk aku jadik 'jenazah' nye . sebab ape ? . sebab aku niey kan slim , pling ringan antare mereke2 tuu (  haha. prasan plak :P ) eh . tapi mmg betol ape . dorang sume berat2 . nanti kan 'jenazah' tuu nak kne angkat nnti . 4 kali taw praktis nak angkat . aku yg pling ringan niey pon dowang kate berat . bayangkan lah kalo org laen jdik 'jenazah' . mampuih nak angkat nye .. hehe.

da selesai praktikal . mintak ngan ustazah jap nak amek gamba wat kenangan . hehe . tgok lah . serrrrammm x ?? :P . hehe .









niey lah ghupe aku bile da siap . hehe . siap senyum lagi kan :P

p/s : nape aku nmpak cam gemok sangat2 eh ? hehe .


niey mase dlam proses menyiapkan . beriye lagi mengikat eh . hehe



 p/s : ustazah kate ikatan xbrape kemas sangat . hehe .


smile :)  . musykil jap . tangan aku ke tuu erk ?? hehe .

p/s : hancor tudong aku dak2 niey keje kan . mentang2 tgan aku kat dlam kan . hehe . 


pape pon . thanks lah kat korang sebab jdik grup aku . hehe . mmg terbaekk :DDD

No comments:

Post a Comment