selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !
hallo !!
cer korang rileks kan kepale korang jap . pause kan aq nye lagu kat bawah 2 . cer layan lagu niey sat . hehe .




ha ! sedap x ?
xsedap ? . xsedap xpe lah . haha . yang penting aku suke dengar lagu niey . tajuk lagu nie UNTUK DIA . untuk sape ? . haha . sape2 pon boleyh :D . penyanyi dy sleeq ngan najwa latiff . sape sleeq ? . lah , penyanyi singapore uh . due org . dorang grup . tp aq suke dengar suare najwa latif dlam lagu niey . cam budak2 sikit kan . lagu niey bile aq dengar aku rase enjoy je . nape erk ? . hehe . musik die kowt kan . haha . xkisah lah . yang penting aku nak g layan lagu niey lah . 


²

aku yang patut yang patut memberi nya segala 
kerna aku mampu aku mampu 
melakukan apa-apa saja 
untuk dia untuk dia untuk dia 

:DDDD





No comments:

Post a Comment