selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

english carnival ^^

nie name untuk 20 org yg terpilih ye ..
erkk ? name aku pon ade ? alaa , mlas nye nak pergi :(
itu lah reaksi pertame bile dpat taw name aku terpilih ntok g karnival english esok . dah lah kne pkai baju warne merah . mak aii . mane plak den nak carik ha . aku dah lah xminat pkai warne2 terang . so , mmg tak lah kan aku nk ade baju warne merah . ape lagi . pinjam lah nmpak nye . hehe . 

pagi esok nye . ramai dak2 klas laen pon berkumpul same2 kat dewan . tapi nk kenal grup kitorang senang je . sua itam . baju merah . yg prempuan tdung itam . hehe .

membe klas aku
haa
cube carik . nmpak aku tak ?
mst tak nmpak kan . maklum lah .
aku kan pemalu org nye . ssah nak nmpak :P


bile da mule english carnival niey . baru ktorang rase seronok . best jgak aktiviti2 yg ade . tak mnyesal dtg . mcam2 game ade . yg paling best skali game OH MY LYRICS . die lebih kurang cam jgan lupe lirik jugak . tapi versi english . haha . kitorang excited tgok dak2 klas lain nyanyi mcam2 lagu . tpi yg pling best lagu rolling in the deep lah . bukan main menjerit2 lagi dorang nyanyi . so . kitorang pon jadik semangat . tapi bile time kitorang . dapat lagu greyson chance . waiting ape ntah tajuk lagu die . membe aku si farah nie hafal lagu die . aku cume taw waiting , waiting , waiting je lah . haha . bantai je lah . asal kan nyanyi kuat2 . 

carik lah aku . haha
masih kat blakang =="
niey mase lepas main game makeup kan org ikot watak yg die bagi . aku plak jadik yg kne di makeup kan . mmg best lah kan . habes muke aku ditempek nye makeup ngan si echa . nasib baek ade rupe org lagi taw . haha . konon nye watak aku . artis terkenal baru balek dri lua ngare . 
*berangan lah kejap jadik artis kan . haha * 

pas stngah hari kitorang kat sane . habes lah karnival english nie . kitorang dapat first prize woo . drpda mule2 tuu markah kitorang yg paling rendah , 77 je . klas laen sume dah bratus2 dah . mmg ptus hrapan lha time tuu . tapi last2 naik jugak markah kitorang . hehe . so , tak sempat sampai umah lagi hamper da habes kitorang sebat dah .

miza . eyka . aten . echa 
muke happy lepas habes karnival
yeay !
pas niey balek tido . haha




No comments:

Post a Comment