selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

no title . hehe

assalamualaikum . hai !!
lame dah tak sentuh belog aku nie . dah behabuk bersawang dah pon . sian baby aku nie kan . haha .bukan ape naik sem nie ntah knape busy je memanjang . nie pon dah nak final baru lah aku merajen kan diri untuk meghapdate belog nie . 
(org nak final sebok study . aku sebok ber belog plak ==')
maklum lah . release stress . haha .

okay . korang prasan tak skrg nie mmg trend org amek gamba background blakang die surat khabar kan . prasan tak ? prasan ? haa . bgos bgos . ape ? tak prasan . kalau korang tak perasan meh sini cheq nak tujuk ha .. 

berangan konon nak jadik model
hehe
haa . cam niey lah . background die surat khabar :)

actually biase lah kan . jiwa remaja . nmpak je org buat mcam tu mcam nie kite pon nak ikot kan . haa . cenggitu lah jugak ngan aku ngan kwan2 aku . asal nye housemates aku yg plan . tpi aku rase cam best je . tu yg join jugak tu . haha XD

kitorang amek gamba takde mekap mekap pon . just pkai shawl je . simple . hehe . tpi siyes mmg muke aku burok sangat sebab da lame tak pkai shawl cenggitu . tbe2 nk pkai . haa . hamek kau . buruk seyh ! jgan gelak tau :)

wif echa
*macek yg dri dulu tak habes2 berangan nak jadik DINA BAHARIN*
KONON :P

nie miza
mek klate yg mule2 tak nak join tpi tbe2 die dah siap
hehe

ade gaye AINAN TASNEEM tak ?
haha
*gitar pinjam*

cam elok je plak kan tbe2 kan blakang tu pon ade gambau bendera
nice ! haha

konon nak sweet mcam IMA SAHAJA ngan SARA JOE :)

membe aku si evans
budak yang pling prasan dlam rumah sewe aku niey
hehe

photograper soh buat muke pling burok .
kitorang dah cube dah .
so , korang boleyh tgok kan muke sape yg PLING BUROK!
hehehe

awak awak
nape muke awak camtu ?
takot ngan kite eh ?
hihi

me n echa
sweet kan kitorang
hehe


no kepsyen .
hehe

so , tu jela picx yg berjaye kitorang amek . sebenarnye bnyak lgi . tpi burok n picx aku tak banyak sangat . maklum lah . i nie pemalu org nye . haha . poyo je :)
kbye !


No comments:

Post a Comment