selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

bersama family tersayang :)

assalamulaikum ..
jom kite putar balik mase nak tak ? ( haha .macam boleh je kan ? ) maksud nye . aku nak post story pasal minggu lepas . tbe-tbe 'ter rajin' pulak nak hapdate . haha .  rindu ngan family aku . lame gile kott tak jumpe diorang . hari tuu mase aku dah nak kua dari rumah sewa .  lepas ayah amek aku . balik lah rumah mak cik aku for a couple days . ibu n adik-adik aku dah ade kat umah mak cik aku . pastu hari jumaat pkul 8 pagi kitorang pon gerak balik .. balik mane ? balik ke rumah tercinte lah ^^

 PENANG ----> NEGERI SEMBILAN  

yeah . akhirnyo den balek jugak ko ghumah sendiri . ( macam tak penah balik pulak ==' ) . macam biase lah kan kalau orang jalan jaoh ni mesti nak benti benti kan . kali ni ayah aku banyak benti sebab die ngantok . paling best mase benti kat hentian sg.perak tulah . takde ape pon sebenarnye . cume kan mase tuu dah upgrade . dulu takde ape ponn . skrg dah boleh turun bawah tgok sungai . haha . 

wif my sister .
cer teka mane adik mane kakak ?
haha

tangge nak turun ke sungai perak

my little sis
haa .
 nampak tak betapa jauh nye perjalanan nk ke bawah
nak turun takpe lagi ..
nak naik tuu ..
penat gile .

aisyah n keyra ..
adik aku :)

sebenarnye nak amek gamba ngan kucing tuu
tpi nmpak ekor je
haha

tgok ayah aku
org still kat ats
die dah smpai bwah dah
jauh lah nak g bawah tuu ayah :)

malas nk trun bawah
amek gamba kat ats pon jadi lah
haha

ngan adik-adik aku
tpi nape aku nmpak kecik erk ?
hehe

mummy n daddy tercinta
sweet tak ?
hehe


lepaking
minom cool blog :)

okay  lah
nak balik dah
tata sungai perak :)

No comments:

Post a Comment