selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

bye :')



hye ! assalamualaikum . aku saje je update belog kali niey . aku nak mintak maaf bnyak2 kat sume kwan2 aku sebab aku tak bagi tau korang awl2 . macam yg korang dah tau kan . sem niey last aku ade sini . pas nie aku dah tak pat jumpe korang lagi . tak dpat gurau2 ngan korang lagi . aku dapat spa mcam kak chik nie . aku nk pergi sebab nie jugak yg aku nk dulu kan . bile da dpat mesti lah kne g kan . sape je yg dpat spa x g . tpi aku sedih nk tinggalkan korang sebab korang da mcam fmly kedue aku . aku mintak maaf kalau aku ade wat salah . terkasar bhase . menyakitkan hati korang . ngutuk2 korang . buat korang annoying ngan aku . aku mintak maaf ea :') . 

housemates aku untuk 2 sem
takde dlam gamba : siham . nazz .  puteri . aten

kenangan mase same-same g jamuan buke puase kat Kedah 
mase same-same g round satu Penang
kenangan



housemates aku . dah due sem dah ddok ngan dorang . daripada tak kenal dorang . skrg da mcam2 prangai ade . hehe . aku mesti rindu ngan korang semue nnti .
 si syafiqah dengan puteri yg 24 jam dok memerap diri kat atas ( maklum lah . dok umah teres due tingkat . mewah . haha ) . pastu nnti dengar lar suare syafiqah yg tak berape nak hado tu melalak melalak n roomate die si puteri tu bukan main pasang lagu jiwang karat kuat2 lagi . mesti aku rindu kau put . care kau tu kelakar lah . dengan jawe ngkau tu slalu wat aku gelak tgok kau yg gelabah semacam . hehe . aku taw kau bnyak terase ngan aku kan . aku mintak maaf ye :) . thank sebab bg aku termos kau tu ye . nnti aku gune eh :)
melati  amni n miza  . kalau ade ape yg aku ckap buat korang trase , sorry eh . good luck ntok final ..
nazz nanti mesti eyka rindu nak denga nazz main gitar lagi . eyka mintak maaf kalau eyka ade tersakit kan hati nazz dulu n sekarang ye . thanks 4 the shawls :)
farah . aku mesti rindu kau sangat .aku tak tau lah kalau kau tak rindu aku plak nnti kan . yela . aku kan bnyak sakit kan hati ngkau . hehe . aku gurau je slame ni tau . jgan amek hati .  takde lah aku kacau kau lagi nnti .
 echa . jgan rindu aku tau . hehe . baru2 nie je kite baru rapat echa . sejak miza dah ngan put . kau bnyak tlong aku wat kje . rajen mlayan aku . mesti aku mich kau ! nnti kite jumpe ye :) . thanks sebab bg baju tu kat aku :)
aten center pon aku akan rindu jugak nnti . bnyak bende dah kau tlong aku dri sem 1 . bnyak rahsie aku kau tau kan . hehe .. 


















mse kite g raye umah kak chik . da raye ke brape dah pon mse nie . dah nak habes raye dah rasenye . hehe . kite swe kete kancil kecik tu . yg mcam dah nazak tu . sampai kat petronas isik minyak dah tak boleh nak start pulak . ade lah org tu kne tolak kete kan . dengan pkai baju kurung  . haha . miss time nie.





















semue orang boleh berubah . aku harap korang bersabar dengan semue ni tau . korang kan kuat . aku mintak maaf kalau ade salah ea korang :')

" selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang paling lemah adalah orang yang mensia-siakan sahabat mereka "



No comments:

Post a Comment