selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

terima kasih sahabat :')



aku tak sangke kau boleh cakap aku macam tu . aku ingat kau kawan aku . kau tak ingat ke mase kite mule-mule nak masuk rumah sewe ni . die campak kau kat tingkat atas sedang kan mase tu korang 1 geng . tpi die tak nak ddok 1 bilek ngan kau . die sanggop pilih aku dok 1 bilek ngan die . sedangkan mase sem 1 . die tak penah bertegor lansung pon dengan aku . kau merajok ngan diorang . ade diorang kisah pasal kau . takde kan . tak penah diorang nak tnye pon prasaan kau mase tuu . bile kau dah dengan diorang balik skrg kau jadik macam ni . aku betul-betul tak sangke .

naik sem 2 . kite dah start tinggal kat rumah swe nie . bagi aku kau jela kawan aku . aku mmg tak pandai nak berkawan . jadi aku kawan ngan kau jela . kau selalu sangat lambat . tapi ade diorang tggu kau? takde kan . aku je yg tggu kau sebab kau kawan aku . kite slalu pling lambat sekali . aku tak penah kisah pon . kalau buat grup . kan orang slalu tak nak grup ngan kite . slalu kite je dengan pika 1 grup . dah biase dah . kalau buat kerje . kau kan selalu suke sangat buat last minit . kau suke tgok utube . tgok korea dulu . dah sampai mase nak hantar baru kau sibok nak buat . lepas tu . kau suke bagi aku buat yg susah . nanti ayat kau yg tak penah aku lupe "ala , ika ,kau kan pandai" . aku bukan nye pandai pon . tapi aku buat jugak . sebab takot nanti kelam kabut . kau ckap kitorang mase susah je carik kau . bile . cube ckap bile ? dulu . mase kau takde duit nak makan . farah bgi pinjam duit die kan . kalau kitorang nak keluar mane-mane pon mesti ajak kau kan . hari tu krete rosak tu . aku byarkan untuk kau tau . aku tak mintak kau ganti pon . kitorang semue bg skit duit krete kat aten . kau kitorang takde pon ckap pape . bile kau kate pasal grup . dulu aku selalu 1 grup ngan kau . ngan pika . sem ni pon aku bnyak 1 grup ngan kau cume grup database ngan osha je yg aku tak same grup ngan kau . tu pon sebab kau dduk jauh ngan aku . farah pon ajak lah aku masok grup die . even mase grup agame . kan farah ajak aku 1 grup ngan die tapi aku tak nak kan . aku masuk grup kau , put , ngan pika . nazz , farah ngan aten 3 orang je . takde diorang ckap pape pon . melati dulu geng dengan echa . pastu ntah ape echa buat pon kitorang tak tau . die boleh tinggal echa macam tuu je . sebab tuu echa rapat ngan aku . kau ckap aku dah lame rapat ngan echa . bile plak . aku ngan echa baru rapat sebulan je . selame ni aku jarang pon borak ngan die . die ngan amni je . tpi ntah knape melati ngan amni buat die macam tu . sejak put ddok umah ni . kau yg rapat ngan die . pastu kau tinggal kan  aku . aku sorang-sorang je tau . farah nmpak aku sorang lah . die slalu ajak aku g skali ngan die . masuk-masuk kelas je kau slalu dok ngan put . kau mane ade ksah aku . aku ddok je mane-mane slalu . sekarang kau tgok . melati kate siham tu best fren die . tapi . kenape bile siham amek kputusan nak ddok ngan nazz . die dah tak layan siham lansung . die bukan tau sebab ape siham amek kputusan nak ddok ngan nazz . die ingat kitorang yg hasut siham . skrang die bia siham sorang-sorang . siham pon die boleh buat camtu tau sedangkan siham bnyak sangat tlong die . itu yg die panggil best fren ? itu maksud best fren bg die ? keluar pon tak cakap mintak maaf . sekurang kurangnye ckap lah kat siham .syafiqah zaher tuu . selalu kne maki ngan die . suke hati je nak ckap anak orang tuu bodh sumue . tpi orang yg die bodoh-bodohkan jugak tu lah yg die carik kalau susah . pandai pulak . aku tak kisah kalau korang nak benci aku . sebab lepas ni bukan aku dapat jumpe korang lagi pon . yang buat aku terase sangat kau boleh ckap kalau aku nak pergi , pergi lah . mmg aku tak sangke miza ..

aku ingat sebelum aku keluar . aku boleh habeskan mase dngan kawan-kawan aku . lagi-lagi kau miza . tapi aku tak sangke kau nak keluar rumah . kau buat kitorang macam ni . takpe lah . kalau ikot aku . aku dah lame dah boleh keluar dari rumah ni . aku dah behenti pon . tapi aku tetap stay . aku tetap bayar duit rumah . sebab aku kesian kat korang . aku pikir nanti korang susah nak bayar swe . aku pkir nak habiskan mase ngan korang . aku sanggup g poli . aku sanggup tak balik rumah lagi . stay lagi kat sini .. erm .. aku sayang kau . kalau aku betul-betul  ade buat salah aku mintak maaf . kau lupe kan jela aku . aku tak lupe ape yg kau cakap kat aku tadi miza . tak kan penah lupe . aku tak penting pon lagi . kite tak kan jumpe lagi .. terime kasih sebab penah jadik kawan aku :)

















No comments:

Post a Comment