selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

kembali menjadi student .. haha

hai ..
assalamualaikum semua ..
pejam celik pejam celik .. dah masuk due minggu dah aku jadik student kat kjm kulim ni . baru hari ni ade mase nak on9 .. kalau tak .. hareemm berhabuk debu segala bagai lah blog aku ha tak ber hapdate . haha .  ha ? ape die kjm ? lahh . korang tak tau ke . atototo ( huish . gedik plak ai . haha ) .. meh sini  cheq nak habaq mai .. hehe . kjm tu ... KOLEJ JURURAWAT MASYARAKAT KULIM lah . aku baru je masuk intake januari 2013 . freshie lagi ha . mase mule2 dtg debar lah jugak kan . yela .. nak masuk tempat baru kan . yg paling buat aku hepi sekali . ibu ngan ayah sanggop amek cuti sebab nk hantar aku . aku rase hepi sangat tpi campur sedih sikit . rindu :'(  .. hmm ..  so , nak tgok tak macam mane rupe kolej aku ni . eh . err . asrma aku , nk tunjuk kolej buat ape kan . hehe .. 

tak brape nk nmpak
terselindung
hehe





asrama die asrama baru .. cantik tak ? hehe . tak leh nk tunjuk bnyak2 . tak sempat nk amek gamba . 1 blik dok 2 org je .. blik die besar lah jugak .. luas .. selain tu . die ade pantry tau . haa . ade peti ais lgi tuu . kau hade ? haha 


okay . kenal tak budak comel ni sape ? haha . takde lah .. gurau je . ni picx aku sebelum roomate aku sampai .. aku cop katil tepi tingkap dulu .. ibu aku soh , aku ikot jela .. hehe . senang sikit tak yah susah2 nak bukak pintu kalau ade org dtg . hehe ..

No comments:

Post a Comment