selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

jalan2 :)

due hari cuti ni dah pon berlalu . haih . sekejap je rase mase skrg ni kan . ade suke ade duke . tpi aku nk cter yg suke je dah lah . hehe . walaupon aku kua dengan sorang je kwan aku ni . takpe . yang penting kne enjoy die ckap . tak keluar mane pon cume jalan2 dekat pekan je . semalam die ajak aku g tasik . ddok sejengkal je dari tasik tu . tapi aku tak penah tgok rupe sbnr tasik tu . haha . dashyat kan . dah nak habis 1 sem dah pon . dpat jugak lah tgok kan . macam biase lah rutin harian aku kat poli aku bawak ke sini . hehe . 
* echa . mesti kau myampah dengan ayat aku tu kan . haha . ade aku kisah ? *

cerr teke ape rutin harian aku ? sape dapat teke aku bagi .. emm .. aku bagi .. tak bagi pape lah . duit takde ni . hehe . jawapan nye snap snap lah ^^ 


kite tak comell mcam awak semua
tudung pon tak betul
hehe

tadi die amek gamba kite
skrg kite pulak la kne amek gamba die
meh kite kenal kan
ni lah revathy
hehe

cian at kitorang kne amek gamba berdue sendiri
nasib baik masok ^^

rupe2 nye besar jugak tasik ni
terok nye aku tak penah tau 

adehh .. tolong
saye sakit pinggang
hehe
poyo je

hmm
sedih nye hati ni nak tinggalkan tasik
:'(

ok . dah habis merayap rayap kat tasik . balik lah ke sarang . haha . then esok keluar lagi ^^
teman reva makan je sebenarnye . tapi alang2 makan . g lah round2 lagi . tu je lah kje kitorang ^^


lepas makan
shopping time !! hehe
* shopping mende duit pon tarak *

lame sangat tggu reva pilih bju
last2 aku g lah snap dlu
haha

nmpak tak bnyak bju reva nk plih
ptot lah lame semacam je
haha


testing baju
haha

pas shopping
ape lagi
makannn !!

model pizza hut yg baru
hihi

ape lah yg aku bebel kan tu eh ?

akibat takde duit
tapi mengidam
so ni je yg mampu
hehe

rase cam nk sepak tak muke aku tuh ?
haha


No comments:

Post a Comment