selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

♥ mari mengembara ♥

assalamualaikumm ..
 awak awak yg comeyll comeyll yg encem encem yg tengah stalker blog kite tuu .
haa . awak yg kat situu . alah . haa . awak larh .
  haii !!  ^^  
*muahh sikit ntok korang korang yg sweet stalker ni *
hehe .


mesti korang pelik kan . nape lah aku macam gile + mereng + tak betul sikit hari ni kan ? haha . ni lah akibat daripada jawab 3 paper exam hari tuu . tadi baru habes paper yg ke 3 . aip aip . jgan ingat da habes tros eh . ade lagi 2 paper yg menanti kan kedatangan aku . haha . nape aku tak study ?? bukan tak nak study . tapi rileks kejap lah . lagi pon paper aku tuu seminggu lagi taw tak . haa . lambat lagi kan . tuu lah aku da ckap . so . kite rileks rileks . tenangkan pkiran jap . hehe .

disebabkan ade 'gap' lagi sminggu ni lah yg membuatkan aku mencuri mase dan merajinkan jari jemari aku yg kiut miut ni ( haha . prasan je ) menari nari kat atas keyboard ni ha . actually aku tak de story ape pon nak citer . cume aku saje nak ungkit balek kisah aku mase awal awal sem dluw . kenangan mase kteorang g 'mengembare kat BUKIT HIJAU' . ape ? tak taw bukit hijau tuu kat mane ? haha . ape lah korang ni . same macam aku dluw . aku pon tak taw . rupe rupe nye bukit hijau tuu kat KEDAH . so kiteorang ni ahli ahli kelab KEMBARA pon dibawa mengembare kat situ . haha .


its me . me . and only me ^^


haa . mule mule dtg je kteorang kne wat jungle trekking . lepas je kteorang habes jungle trekking . tunggu turn nak g wat aktiviti dalam air plak . tuu ape name die . lupe plak dah ha . erm . haa . water rappelling . alaa . yg turun kat air terjun gune tali uh . haa . yg tuu lah . tapi orang tuu tak kasi gune air terjun yg tinggi tinggi tuu . bahaye . so .. kemetot je lar air terjun yg kiteorang buat ni . hehe .

ok . mule mule giliran zymah . pastu farah .farah untung lah sebab die wat sekali ngan miza . aku wat ngan sape ntah . aku tak kenal . so bosan jela aku dlam air uh turun sorang2 mengenang naseb . haha

okay . niey zyma . muke hepi + cuak + seram nak turon . haha


haa . yg niey plak farah . muke cover je tuu . dlam hati takot . haha
*abaikan abg yg pkai legging kat blakang tuu eh .. hehe


abg . abg . tali tuu pasang kuat kuat taw .
 t tercabot t macam mane ?? 

miza ngan farah dlam aksi turon air terjun . slow slow . haha

dorang niey punye pasal lah turn aku jadik lambat . sempat berborak borak bagai kat bawah tuu . 

okay ! fine ! sekarang giliran aku plak .. wahhh .. tak saba takot nye ..

hallu . aku lagi . haha


ok abg . saye pon nak pasang kan kuat kuat jgak taw .
huiii . siyez tempat niey licin kott .

alamak . jatoh plak . haha

haii . bile nak sampai bawah niey ..

yeay ! da selesai dah mengembara ! hehe
*kredit to rafiqie 4 the picx ^^

No comments:

Post a Comment