selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !
terminal one , seremban 

hallu everyone ! ape khabar ?..
nampak tak picx aku yg bercahaya kegemerlapan kat atas tuu ?? xnampak ? haha . tipu lah kan kalo tak nampak . kcuali lah intenet korang ngah loading .... hehe . actually tuu picx aku mase kat terminal one , seremban . ngah tggu bas nak balek PENANG niey ha .. maklum lah . nak sangat blaja jaoh jaoh kan mase tuu . pdam muke aku . hehe . tp skrang niey aku bukan nak balek penang lagi . aku ngah tggu mase untuk balek ke NEGERI SEMBILAN  plak . yess . my home sweet home . sape org negeri ? meh meh ikowt fyka balek ^^ hee ~

ade lagi sminggu lagi aku nak habes kan mase kat sini . ade lagi 2 paper mnanti aku . study mmg study tp pkiran da terbayang bayang kan katil n bantal buchukk aku kat umah tuu . da mcam memanggil manggil je .. hai .. cepat lah mase berlalu . aku mmg da tak sabar nak balek niey . aku rindu family aku . 





No comments:

Post a Comment