selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

sedih lah idop ..


hmm . aku sedih sangat lah hari niey . aku rase nseb aku mlang sangat sangat hari niey . 


hmmm . so . the story begin ...


hari niey aku ade ceramah pasal network . pagi2 lagi kne bgown . kol 7.50 da kne ade kat dewan . byang kan .. da lah kne pkai bju korporat yg xbez uh . pnas  . TAPI terpakse jgak pkai demi xnak kwan2 klas aku mngate plak nanti . korang sume tak taw . budak klaz aku walaupon LELAKI pon kuat mengumpat taw tak . haish . serik aku ==" 

ngan ecah . mase niey kisah kisah sedih tak bermule lagi . hehe



ha . tgok . burok kan muke pakai baju korporat niey ha . tu aku malaz nak pkai . pnas plak tuu . tp comeyl jgak kan aku . haha . *blushing* . prasan je aku niey kan . hmm . by the way . niey mase pgi2 . aku still eppy lagi . hehe .

 kisah sedih nye bermule ( cewah . ayat aku mmg xleyh bla kan . haha ) bile aku secare tibe2 ternampak sesuatu yg tak patot aku nmpak . wah . mmg bez lah . bagai kan hujan lebat mlande hati aku bile aku nampak . tapi ape kan daye . naseb .. da ngah frust frust tuu . akupon berjalan untuk pulang ke rumah ( wah . bahase baku niey :P ) . aku pon balek lah . tup tup hujan plak turon mase aku jalan balek tuu . hmm .bagoss !! seronok sangat kan  . hujan pon macam taw je prasaan aku mase tuu  .


pastuu aku pon g lah atm nak kua kan duet . al maklum lah . duet kat poket 1 sen pon xde kan . nak beli mkanan . kua kua tgok baki tinggal 15 ringgit . whattt ??? terkejot berok aku . mmg sedih lah hidop aku .. pastu tak selesai ngan masalah tuu lagi . balek rumah . fon aku plak rosak . xnak idop . bukak bukak . mati balek . aduuyy . aku da lah bwak 1 fon je kat penang niey ha . nak g amek kat negeri sembilan tu mmg tak lah kan . 

penang <------------> negeri sembilan 


  nak beli baru .. huhu . lagi lah tak . duet pon ade 15 rinngit je . fon ape 15 ringgit kan . hmm . nak tggu habes final . hah hamek ko tige mggu lagi kot baru habes sem .. ape ? trade in ?? fon aku nak idop pon die segan . cam mane nak trade in . ade ke kedai nak ??



mase mase fon aku masih elok ag pagi tadi ..


aaaarrrggggghhhhhh . tension nye . da lah nak final niey hmm . sedih kan hidop aku :( .
huwaaaaa . cepat lah habes exam !!! nak balek !!







No comments:

Post a Comment