selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

stress !!




addooyyyy .. serabut nye kepale aku !! final exam da dekat da . lagi 3 hari niey . dup dap dup dap . tapi aku still mencuri mase nk menaip . sebab bile jari jemari aku menari nari kat atas keyboard niey lah aku rase tenang skit , maklum lah . aku niey jenis yg suke pendam . kat sini jela tempat aku mencurah kan segale galenye . lappie niey lah saksi suke duke idop aku . cewah . haha .

dah dah . henti henti kan lah mengarot wahai cik fyka . hehe . actually aku stress sangat . aku takot lah nak final niey . nak study . mase da singkat . hmm . aku nye final amek 5 subjek :
network
programming
discrete mathematics
operating systems
computer organization 

haa . tuu lah die subjek nye . 5 je kan . xbanyak pon . sikit je tuuu . haha . mmg .. mmg sikit je tuu . baru 5 . hehe . banyak lah korang. bukan maen tak banyak lagi kan . nampak cam senang taw  , tapi .. haii . tak terkate lah aku . da lah banyak lagi niey tak cover . huh . stress stress =="

tpi tak pelah . demi tak nak kne repeat n wat short sem . aku akan berusahe bersungguh2 !! 
chaiyok chaiyok !!

yesss !! semangat !!

ok . sekarang muke aku macam adeq kat atas niey . hehe . semangat semangat !





No comments:

Post a Comment