selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

coming home ^^

hallu semue !! 
dah due hari dah aku berade kat umah aku di NEGERI SEMBILAN nie . dah due hari baru aku terasa bertenage balek ntok meng hapdate aku nye belog niey ha .. mcam biase lah . aku nak cter mase aku nak balek hari tuu . nak dgar tak ? tak nak pon kne dgar jgak taw , hehe ..
ok . hari tuu hari sabtu . tinggal kitorang tige orang je lagi dlam rumah tuu yg blom balek . bas aku kejap lagi kol 12.30 malam . ehh ehh . silap . 12.30 pagi . hehe . 


lebih kurang mcam niey lah brang yg aku nak bwak balek .
mcam dah xnak balek sini lagi dah kan . cuti 2 bulan je kott . hehe


okay . da siap pelok pelok ciom muah muah sikit (  normal lah kan perempuan :)  ) . aku pon bertolak ke jeti . pak cik n mak cik aku yg hantar kan . awal kott dorang amek aku . lagi 1 jam kne tggu baru bas dtg . pergghh . dah lah sejuk hari nak hujan . angin kuat giler plak tuu .

tinggal lah macek bedah due orang niey kat umah tuu


bas yg menjadi pilihan aku bile waktu2 nak balek . best ~ suke naik bas nie . yippie ! ^^

8 jam ddok dlam bas . naik kematu bontot aku niey ha . ntah knape ntah . selalu kalau aku naik bas dlam 6 jam je dah boleh sampai . niey sampai 8 jam . sampai sampai je da terang dah . aduyyy . nseb baek lah aku ddok tmpat single seat . kalau tak . ntah mcam mane ntah . keras jela kott aku kat dlam tuu ..and pdan muke aku sebab aku tak nak mkan sebelum naek bas tuu . dlam bas pening n rase nak muntah je . pnat aku than ..
tuu yg sampai je rumah aku teros mem bungkang atas katil ..


wahhh ~~ 
sedap nye dapat baring ~~
hehe


No comments:

Post a Comment