selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

release tension sebentar ~~

akhirnye tamat sudah final exam ntok aku . MERDEKA ! cehh . saba ye cik fyka . awak ade lagi 4 sem lagi ye . errr .. alamak ! hehe . yela . merdeka ntok sem 2 lar . hehe . tapi hari nie aku nak citer mase sebelum aku habes final hari tuu . jormm . kite flash back ~~

sehari sebelum exam ~~

wargghhh ! tension nye ! esok last exam . tapi ade due paper . da seminggu da aku study . da naik tepu dah otak aku yg kiut miut . comel lote niey ha . (ok . aku prasan je. hehe ) . penuh dgan nota programming ngan matematik . da tak tahan da nie . bile nak exam nie ha . tibe-tibe ngah syiok syiok study . sorang membe aku dtang . ajak pegi release tension jap . cube teka die bwak kitorang g mane ??? hehe .

tadaaa ....




ombak rindu . haha .


kitorang pegi pantai !yeay yeay ! da lame giler tak lepak kat pantai . err . tapi tak ingat plak ape name pantai tuu . hehe . maklum lah . kitorang bukan orang penang pure kan . study je kat penang nie . hehe . tapi series muke ngan tudung aku burok sangat . yela . perjalanan tak dirancang kan . hehe .

* abaikan muke aku taw :P


ha . driver dengan co-driver . smile :)
with -- evans n razana 

ok . nie lah rupe driver kitorang nie ha . razana name diberi (cehh . tapi kitorang da biase paggil die kak chik . tak taw sebab ape . maybe die kecik kott :P . (hehe . jgan mrah ye k.chik .) . die orang penang . yang sebelah tuu farah . name femes nye evans . die bukan orang penang pon . johor mari tuu . jaoh . hehe .


awat muke lagu tuu cheq ??

 
ecah wif me . hehe

fyka . amni . kak chik .

wif ecah again !

mek klate ngan chombi penang nie ha .

oppss . calling calling sat na . hehe

model wanna be . hehe

mcam ngah wat perbincangan penting . hehe

ecah ngan nme abg syg nye . hehe

amni plak ngan name abe nye ..

tak boleh jadik ! aku pon nak jgak . hehe . jgan jelez ..

wah . buat cover photo fb chantek niey . hehe

ehem . da mcam kaple plak dah . romantik gitu ~

awek-awek comeyl ..

setelah satu jam kami lepak-lepak kat pantai tuu . kami pon beransur pulang . release suda tension . hehe . ready for the next payper !


ours ^^



2 comments:

  1. sonoknyewwww dah habis exam...enanyew exam lg 2 paper lg nk hbis..jeles2.. huhuhu...sonoknyew dy g beach... hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . takpe . t awak da habes exam . g lah jalan2 :) . gud luck ye ^^

      Delete