selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

outing ^^ hehe

hai korang ^^
hari tuu kan . setelah terperam lame kat dlam umah . aku pon decide lah nak kua . kua dekat je . al maklum lah . fulus tak banyak . tak dpat nak jalan jauh jauh sangat . tapi nasib baik lah parents aku bagi aku bawak kerete . mase ibu aku bagi aku bawak kete tuu . dlam hati melompat lompat macam kere yg dpat bunge tapi die tak taw pon nak buat ape ngan bunge tuu * aha . merepek ! *  
yela . happy lah kan  . senang . tak payah nk tggu bas berjam jam . duet tambang pon takde free . haha 

ok . soo . aku janji nak kua ngan membe membe aku dilla . jihan . ngan niena . imue ngan ninie pon pegi jgak . tapi imue drive bawak ninie . yg laen tuu officially lah jadik penumpang aku kan . haha . nak kua kol 9.30 pagi . sementare nak tunngu dorang . aku yg dah siap niey ( semangat taw . siap awal . haha ) tak taw nak buat ape . so , ape lagi kan . fyka , mule kan lah tabiat biase . tabiat ape ?? haaa . cer  teke . cer teke ? .. hehe 



























snap snap lah . haha . tak de keje kan aku :P
tapi gelap kan . maklum lah . aku amek gamba gune lappie je . takde DSLR . aku da bukak lampu dah tuu . still gelap lagi ..

sebenar nye kua ngan membe . sekali jgak kua ntok jumpe abe aku yg sorang niey ha ..

* sambil mnyelam kite minom lah air sekali . kenyang . haha  *


asal gamba niey terang ?
memey lah . cahaya mtahari memancar mancar . hehe



thanks sebab sudi kua dengan saye ye awak ^^
saye sayang awak sangat sangat ^^



No comments:

Post a Comment