selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

kembali ke PENANG :(



hye !! 
rase macam da lame giler kott tak hapdate blog niyh . ( memang ponn . tak payah nak rase sangat lah kan :P ) tibe-tibe hari nie ter gerak plak hati niey nak hapdate ( sbenarnye ngah bosan niyh . hehe  :D ) . act nak citer yg aku dah pon berada kat PENANG niey . buat ape kat sini ?? haii . buat ape kat sini ye . kne sambung study kat politeknik seberang perai lah kan . as a semester 3 student ( tak sangke da tue rupenye aku kan ==" )  dan yg lebih megharu biru kan hati aku niey lagi . start je sem nie dah masok bulan puase . hmmm . di mane aku akan sekali lagi berpuase jaoh dari family . orang lain sahur pagi-pagi ngan family . mkan same-same . tpi aku plak sahur n buke bersame-same ngan kwan-kwan yg senasib ngan aku . maklum lah belajar di perantauan kan ( haha . bajet je kan ayat aku )

so . kite kan start puase 21 julai 2012 . mase mlam 20 julai 2012 tuu . mase org lain semue sibuk g solat terawih . aku ngan housemates aku pon sibok jugak . tpi sibok ke mall untuk shopping barang2 nak bersahur . hehe . tak jaoh pon kitorang g . jusco je ..

ok . siap sedie nak b'shopping semue !
eh eh . nnti dlu ..
1 , 2 , 3 , snap ! hehe ..

team shopping n model air :D
macam biase lah kami .
suke snap snap ^^

aku dan mek amni . tibe-tibe aku rase tinggi lah kat sini .
suke lah picx niyh . hehek

bawak bekal nak mkan kat umah ..
mcd ^^

bye2 . nak balik dah .
siap siap ntok puase plak esok ye :D

selamat berpuasa semua !
puase pnoh-pnoh taw . jgan ponteng-ponteng . 
hehe ^^

No comments:

Post a Comment