selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

bulan ramadhan :)

selamat berpuase untuk semue :D
motif gamba ??
xde pape un . saje je . hehe ..
kalo tak suke tak yah tgok
tau lah buruk :'(


assalamualaikum . hello . hai semue *mate kelip kelip tangan lambai lambai* !! selamat berpuase ye semue :D . hari nie dah hari ke brape kite puase adik adik? ( wahh . berangan kejap jadik cikgu taska macam kat blakang umah aku :P . ade gaye tak ? haha ) . kalau tak silap lah dah 16 hari kan kite puase . kejap je kan . tak lame lgi dah nak raye dah . 

hari nie akibat kebosanan yg melampau aku pon terpakse lah merajinkan jari jemari aku yg kiut miut nie ntok menari nari di ats keyboard acer ku . haha . tak nak story pape pon cume nak letak je picx ktorang mase kat klas dlam bulan puase nie . walau pon pnat puase . tapi ktorang tak penah penat bile nampak camera . haha . so . tgok lah kegilaan ktorang bergamba time time puase nie :D

mase tggu klas OSHA

kitorang lah perintis perintis network genari muda . aha .

us again !

nazz n aten

mase kat SURAU . nk solat . maklum lah da tak dok asrma . 
nak balek umah jauh . ke surau lah kite gamak nye :)

muke baru lepas ambik air semayang . suci taw . haha
with - nazz

ngan echa plak . baru je lepas sarung tudung .
tak sempat touch up lagi . dah ade peminat nk snap gamba .
 *okey . aku taw . prasan !

before solat . snapping mapping dlu lah kan . ayu tak kami ?
sape berkenan ? hehe ..

bestfren due org nie . tak leh dipisah kan .
dowang mmg giler !
jgan marah ha :)with -farah n aten


nie plak akibat dah ter lampau lampau bosan tahap maksimum + malas nak g dengar ceramah 

amni ?
yeah . yg pasti nye itu bukan name aku :)
gegeh dlam loghat utagha na
maksud nye gedik 

tadaa . nie lah amni .
mek klate nie tulis bhase die plak .
tak sompek den nak nanyo ea hah .
t kalau aku taw mksud nye aku tulis ye :)

amni - gegeh
eyka - galok teh

okay . jgan tanye aku eh nyot tu ape .
aku sendiri pon tak tau . hehek



so . itu lah cerite kami . student IT NETWORKING semester 3 . *semester 3 tapi prangai cam budak budak :P * walau pon kami penat study . lebih lebih lagi dlam bulan ramadhan nie . kami tetap maintain . tetap sporting . tetap ceria . yg penting kami happy ! 
watlek watkool watpeace . kbye! haha

No comments:

Post a Comment