selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

happy birthday to me !

1 Disember 1993 . itu lah tarikh di mane sorang baby comeyl (ahaks . perasan :P ) iaitu aku telah dilahirkan . dan pada tahun ini di tarikh yg same . aku telah pon berusia 19 taon . waa . da tue jugak rupenye aku ni kan . terima kasih lah ntok semue yg wish kat fb atau pon kat fon aku . tpi kat fb lgi ramai lah kan . opp cozz . sebab ade kua besday aku kat situ . kalau tak .. hareemmm . takde pon yg ingat agaknye :)
 ni lah senarai orang2 yg wish kat aku . bape ketul je pon . haha 

1. hanis 
2 . ain
3. shahzlan 
4. my family
5. echa
6. niena 
7. kawan2 kat fb 

hah . nie jela pongg yg ingat besday aku . btw , sbnrnye aku nak yg no 3 tuu jadik no 1 . tapi ntah macam mane die boleh ter tido pulak ==' . takpe lah . yg penting satu hari tuu aku kua n die . n cer teke ? i got a birthday present from him . hehe . ingat kan da tue-tue ni tak dapat adiah lgi ..



aku tak penah sambut besday aku . orang lain kan kdang2 bat parti lah . sambut ngan kawan lah kan . tapi aku tak penah pon . aku pon tak tau nape . dah dah enough . tak yah nak drama sangat lah kan . haha . btw , tdi aku kua ngan die . dah mlam sikit baru balek . tpi syok syok kua lupe plak nak snap snap gamba . hehe . balik je rumah aku terus tak saba nak bukak adiah . bukak-bukak je wrapper die . aku nmpak kotak kasut . adik aku pon mule-mule ingat kasot . korang pulak ingat ape ?? ( haha . soklan bodo . gamba dah tunjuk dah pon ) . tapi bile aku bukak . tgok ade kmeje ngan shawl . wow . cantek . aku suke sangat . thanks ye sayang for the present . nnti kua ngan u i pakai keyh ? hehe ^^

yeah !
inilah saye stelah 19 taon ..
hehe



No comments:

Post a Comment