selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

tahniah ayah ! \(^○^)人(^○^)/

assalamualaikum ..
setelah due hari lappie aku ni berehat . hari ni die kembali beroperasi . hehe . actually hari sabtu hari tu nenek ngan mak cik aku dari johor dtg . kitorang nak g umah mak ngah aku kat KL . nak tido sane sebab hari ahad ayah aku konvo kat PWTC . ayah aku amek master je . aku tak bawak pon lappie ni . malas .. nanti takde mase pon nak bukak kat sane . jadi . aku tinggal kan die kat rumah :) . 

then . hari ahad kol 10 kitorang dah gerak dah . ayah aku nye turn pukul 1.30 ptg . kitorang gerak awal sebab takut jem . KL tu kalau tak jem tak sah . hehe . jem sikit lah mase tu . pukul 11.15 kitorang dah sampai . bnyak giler kott kereta kat situ . pusing2 kitorang carik parking . last-last parking kat sunway hotel depan pwtc tu je . masih awal lagi . so kitorang lepak-lepak lah kat mall kejap sementare tggu . pukul 12 baru gerak g PWTC . jalan kaki je .. dah sampai sane tgok penuh giler . ramai sangat org kat situ . tpi naseb baik dpat tempat ddok . kitorang tak dapat masuk . yang dapat masuk cume ayah ( of coz lah kan . kalau tak sape yg nak amek sijil tu . haha ) , ibu ngan adik yg kecik tu je . sebab tiket masok dewan tu cume untuk due org je . so aku ngan adik lagi due org pon kne lah ddok kat lua dewan ngan macik2 aku . dah lah kne jage adik sedare aku yg nakal bukan main tu . haish ==' . kitorang dok situ dari pukul 1 sampai lah pukul 6 tau tak . perghh . bosan giler kot , lapar pulak tu . bukan tak nak g makan tapi tempat mkan kat dalam tu mhal . biase lah kan . KL .. aku bli milo ais je dah 8 ringgit . giler tak giler ? 
*macam mane lah student yg study kat KL kan . mesti kne ade bnyak duet *
so. kitorang just bli keropok je buat alas perut . haha ..


haha
nampak tak muke aku yg bosan tu ?

tolong betul kan jubah ayah ..
with - ibu
hehe

happy family .
yeah !
*aku nmpak cam tersepit eh ? haha *

bile kne tinggal kat lua ..
cam nie lah jadik nye ..
haha

keyra :)

amek gamba ngan nenek . mak ngah . pakcik ..
n adik sedare yg nakal ..

walaupon nakal ..
bile org ajak ambik gamba laju je ..
* pelik pulak aku tgok muke die . haha *
with - adam 

ade org bgi kite bunge lah ..
wah2 ..
haha


tahniah ayah !
sayang ayah !


No comments:

Post a Comment