selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

jalan bahau dengan family ≧◡≦

assalamualaikum ..
selamat pagi ! eh eh . jangan ingat aku baru bgon eh . aku dah lame dah bgon . mandi je belum . ngee XD . tapi tangan ni tetibe rajen pulak nak menaip di pagi-pagi hari ni . err . pagi ke ? haha . baru pukul sebelas . pagi lah tu kan . post hari ni saje je nak citer pasal aku ngan family aku g jenjalan . hee . bukan ape . sejak start cuti sekolah . sejak aku balik dari poli . kitorang 1 family tak g jalan mane pon . gare2 adik aku yg second ni exam SPM . die pulak tu paper paling last . EKONOMI ASAS . 6 DISEMBER baru habis . kne lah tggu die dulu baru kitorang boleh g jalan . aku yg lagi due dah sibok dah boring dok umah . so . semalam ayah pon bawak kitorang menghirup udare lua . hehe . mule2 ayah ingat nak seremban . tapi semalam ntah ade ape ntah org naik basikal ala-ala LE TOUR DE LANGKAWI tu . dorang macam jalan ke seremban . dengan polis kat sepanjang jalan . huii .  le tour de negeri sembilan kott . haha . ntah lah . tak kisah lah . so . ayah pon decide nak g bahau je . 
* err . orang negeri sembilan tau lah name-name tempat yg aku sebot ni . maap ye kalau korang tak tau . bace jela ye . hehe *
nasib baik tak pakai vogue . g bahau je pongg . hehe . err . penah ke aku pakai vogue ? tak pandai lah aku nak vogue2 ni . hehe . haa . macam ni jelah penampilan aku :)

tadaa ..
cenggini je macik kua semalam ..
haha

macam biase lah .
adik2 aku ..
hehe

macik bedah !
haha ..
adik aku yg last lorh ..

time ni baru je pas solat zuhur ..
nampak muke suci tak ?
hehe
kat surau bahau ..

haa ..
sebelum sambung jalan2 ..
snap2 dulu :P

try amek gamba gune kamere ayah :)

ohh ..
ni gamba kat surau tadi ..
belakng tu tempat pengurusan jenazah sebenarnye ..
* baru perasan *_*
konpius konpius .
kamere kat mane erk sebenarnye ?
hehe
 
okay !
ite dah nak balik dah ..
dah penat berjalan ..
hehe ..
bye2 


p/s : ibu ngan ayah punye gamba takde pulak . kat dalam kamere lah :(

No comments:

Post a Comment