selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

masih tak tido . hehe

hai ! * lambai-lambai tangan sambil mate kelip-kelip *
aku masih di sini . cewahh . .
sekarang dah pukul 1.50 pagi lah awak awak sume ^_^
aku tak tido lagi pon . malam ni nak tido lambat sikit . maklum lah kite nak teman cik abg sayang kite siap kan keje die . haha . menyampah tak dengar aku cakap camtu ? . alah . saje je lah gurau . malam ni aku nak teman sayang aku . die kate die banyak keje . die kate maybe die tak tido . sian at die . selama ni pon aku dah cube nak teman die . tpi palin lmbat pon sampai kol 2 lebih je aku boleh teman . ntah nape mate aku ngantok sangat . kalau boleh aku nak je datang sane tolong die buat keje . hmm . nape lah bile dah amek degree keje banyak sangat erk ? erm . sampai aku rase die macam dah lain dah sekarang . aku tau maybe die stress kot . sebab subjek yg die amek tu die tak bape minat . pastu kne blaja fizik . sedangkan dulu mase kat matrik . die tak amek pon fizik . erm . saye faham perasaan awak sayang . saye pon nak mintak maaf kalau saye ade buat awak bengang ngan saye . yela . org perempuan ni kadang2 nak kan lebih perhatian . mungkin ade mase saye ter lebih-lebih ke . erm .. saye dah cube untuk jadi yg terbaik . tapi mungkin saye tak berjaye . 

p/s : tdi aku dapat berite yg eppy . kawan2 aku nye results okay giler baq hang . lulus semua . perggh . tahniah eh korang ! time aku takde kat sane lah korang best kan . rugi aku tak dapat amek final same :')

No comments:

Post a Comment