selamat datang ke blog saye awak awak yg comeyll comeyll yg chantekk chantekk yg ensem ensem !! do follow n leave a komen eh ! i will follow u also !

result



assalamualaikum :)
jam sudah bergerak ke angka 1 pagi . 10 DISEMBER 2012 . kalau dulu . waktu-waktu macam ni aku tengah sedaye upaye nak bukak laman web POLITEKNIK SEBERANG PERAI . sebab ape ? sebab nak tgok results exam lah kan . macam biase lah kan mesti susah giler nak masuk laman web tu sebab beribu-beribu student semua try nak masuk tgok result masing-masing . tu dulu lah . tapi sekarang tak lagi . aku rileks je . erm . aku bukan nak bangge ke ape . cume nak bongkak sikit lah . aha . tak de lah . gurau je . aku kan sekarang dah benti poli tu . so aku tak de lah rase debaran menanti result tu lagi . cume aku harap kan yg terbaik lah untuk kawan2 aku . terutame nye the MK kan ? hehe . echa . farah . aten . nazz . erm .. naz takpe .. die pandai . hehe . aku harap korang tak de gagal . erm . ape-ape pon result korang . jangan putus ase tau . korang dah buat yg terbaik . korang kne bangge dengan ape yg korang dapat tu okay ! tdi mase aku bukak fb dorang dah start dah update status pasal takot nak tggu result . n aku dapat tau ex roomate aku dulu lulus semua . hehe . wah . tahniah ye ika ! aku tau kau memang pandai pon kan :) . so , classmates aku ni macam mane pulak ye ??

p/s : rase-rase kalau aku tanye . dorang ni nak ke bg tau aku erk ?

No comments:

Post a Comment